לזלול - מגזין אוכל ישראלי

חדש: שוקולד פררו רושה, שלגון צ'אי, פנקייקים ללא גלוטן ויינות לחג

טבלאות שוקולד של פררו, שלגון צ'אי של ויסוצקי ונסטלה, תערובות אפייה לפסח ויינות לשולחן החג. כל מה שחדש על המדף לאביב ולפסח 2024
טבלאות שוקולד של פררו רושה
טבלאות שוקולד של פררו רושה | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

חג פורים חלף עבר לו, שעון הקיץ הגיע עם הטמפרטורות שמתחילות להזכיר את העונה החמה ואת פסח כבר אפשר ממש להריח מעבר לפינה. זה בדיוק הזמן לבדוק את המוצרים החדשים שנוחתים על המדפים ברשתות השיווק, משוקולדים ושלגונים מסקרנים ועד ליינות ומוצרים כשרים לפסח שיעשו לכם את שולחן החג.

טבלאות שוקולד פרימיום של פררו רושה

חברת פררו שמוכרת בכל בית כאן בזכות חטיף פררו רושה הנוסטלגי, משיקה לראשונה בישראל באופן רשמי טבלאות שוקולד פרימיום ששואפות להעניק את החוויה השוקולדית בתצורה חדשה.

עם ההשקה תמצאו טבלאות שוקולד מריר, חלב ולבן במילוי של אגוזי לוז טחונים וקרם אגוזי לוז. כל קובייה מורכבת מבסיס שוקולד מעודן עם מילוי קרמי ושכבה עליונה של שוקולד בשילוב פיסות אגוזי לוז פריכים. הטבלאות מגיעות באריזות מהודרות של 90 גרם.

טבלאות שוקולד של פררו רושה
טבלאות שוקולד של פררו רושה | צילום: מערכת לזלול

טבלאות השוקולד של פררו הצליחו לשמח את זללני המערכת. השוקולד העדין מצליח לשמור על קרמיות מפנקת ומתיקות מדויקת ויחד עם כדור הפררו שמוטבע על חלק מהקוביות, מתקבלת חווית שוקולד מספקת בהחלט.

אהבנו במיוחד את שוקולד המריר של פררו שאיזן היטב את המתיקות של קרם אגוזי הלוז ויצר שילוב טעמים כיפי שנמס על הלשון, אך גם הטעמים האחרים בהחלט העניקו את השוקולדיות המתבקשת.

טבלאות שוקולד פררו | להשיג בכל רשתות השיווק

שלגון צ'אי שקדים של נסטלה וויסוצקי

שיתוף פעולה חדש ומסקרן בין גלידות נסטלה לחברת ויסוצקי הוליד מוצר חדש ושונה מעט בנוף המקומי – שלגון צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי של שוקולד לבן ושברי שקדים. השלגון הארומטי מגיע באריזה שעוצבה בהשראת סדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי.

שלגון צ'אי של נסטלה וויסוצקי
שלגון צ'אי של נסטלה וויסוצקי | צילום: מערכת לזלול

השלגון אכן מספק חוויה שונה ממה שאנחנו רגילים למצוא במקררי הגלידות. הקטנטנים נרתעו מעט מארומת התבלינים, אך זללני המערכת הבוגרים יותר אהבו את המתיקות המעודנת של שלגון הצ'אי בשילוב ציפוי השוקולד הלבן. עם זאת, כמה זללנים ציינו שהיו שמחים לתבלון נועז אף יותר. קראו כאן על קולקציית הגלידות של נסטלה לקיץ 2024

שלגון צ'אי שקדים | להשיג במקררי הגלידות ברשתות השיווק

תערובות אפייה לעוגה ולפנקייקים כשרים לפסח של אסם

חברת אסם נסטלה משיקה לקראת פסח 2024 מגוון מוצרים ללא גלוטן וכשרים לפסח לבישול ואפייה והשנה לראשונה גם תערובות חדשניות לאפייה קלה והכנת עוגות ופנקייקים ללא גלוטן עם הוספה של כמה מרכיבים שיש בכל בית (חלב, ביצים ושמן).

מוצרים כשרים לפסח 2024 של אסם
מוצרים כשרים לפסח 2024 של אסם | צילום: סטודיו אסם

מלבד אלו, מציעים באסם נסטלה גם 2 סוגי פסטות ללא גלוטן כשרות לפסח של המותג פרפקטו. הפסטות החדשות עשויות מקמח תירס ואורז ומגיעות כספגטי וספירלי. עוד תמצאו נודלס אטריות אורז דקיקות כשרות לפסח וללא גלוטן לאוכלי קטניות וגם רוטב סויה כשר לפסח לשדרוג מנות החג עם ניחוח אסייתי.

התערובות מספקות פתרון מעולה למי שלא יכולים עם עוגה רכה או ערמת פנקייקים כשרים לפסח ולנמנעים מגלוטן. התוצאה דומה מאוד לדבר האמתי והפנקייקים נזללו במהירות מסחררת על ידי הקטנטנים של זללני המערכת.

מוצרים כשרים לפסח ללא גלוטן של אסם נסטלה | להשיג ברשתות השיווק | כשר לפסח בד"צ בית יוסף

תערובות אפייה כשרות לפסח של "קמח הארץ"

טחנת "קמח הארץ" מציע 2 תערובות כשרות לפסח וללא גלוטן מסדרת Molino: תערובת מולינו ללא סוכר וללא גלוטן להכנת עוגות בחושות, מאפינס ועוגיות ותערובת מולינו כשרה לפסח מיוחדת להכנת לחמים, פוקאצ'ות ועוד. קראו עוד על קמח מולינו כשר לפסח.

תערובות אפייה מולינו לפסח 2024
תערובות אפייה מולינו לפסח 2024 | צילום: משה פילברג

הסדרה מיוצרת באיטליה בטחנת קמח עתיקה בצפון המדינה ומציעה טעם, מראה ונוחות עבודה כמו קמחים רגילים. על האריזות ובאתר הטחנה תמצאו שלל מתכונים מותאמים למוצרים.

תערובות של קמח הארץ לפסח | להשיג ברשתות המזון, רשת שופרסל, ניצת הדובדבן וחנויות טבע ברחבי הארץ | בהשגחת בד"ץ בית יוסף (לאוכלי קטניות) | 17-22 ש"ח לאריזה במשקל 500 גרם

יינות רקנאטי לפסח 2024

יקב רקנאטי מציעים לחג הפסח ולאביב בכלל יינות מרעננים וארומטיים המומלצים לשתייה כפי שהם או כליווי לארוחות החג.

רקנאטי פרנץ בלנד 2023

יין צעיר ופירותי עם חמציות רעננה וארומטית מסדרת Fresh&Young. יינות הסדרה מבציר 2023 מביאים לידי ביטוי את הסגנון היינני של היקב. הבציר התאפיין בחורף ואביב ממוצעים מבחינת טמפרטורות ומשקעים עם יבולים נמוכים מהממוצע, מה שמוביל לריכוז טעמי הפרי וליצירת יין ארומטי והרמוני יותר.

רקנאטי פרנץ בלנד 2023 מגיע מכרם כפר-תבור (גפנים ותיקות, 1986), גליל תחתון ותל פארס , רמת הגולן. בזנים תמצאו קולומבר, סוביניון בלאן ומוסקט קנלי. היין תוצרת בציר ידני סלקטיבי עם הפרדה עדינה מהשזרות ותסיסה ויישון בטמפרטורה נמוכה במיכלי נירוסטה.

מדובר ביין עם מתיקות מדויקת ועשירה עם איזון של חומציות מרעננת, ארומה של שזיף צהוב ופירות טרופיים עם בשומת פרחונית עדינה. המחיר המומלץ לצרכן – 80 ש"ח.

יינות רקנאטי פסח 2024
יינות רקנאטי פסח 2024 | צילום: איל קרן

רקנאטי מרסלאן 2020

יין מסדרת כרם יחידני של רקנאטי שמביא ביטוי ייחוד לטרואר מדויק ושמה במרכז הבמה את חלקת הכרם ומיקרו האקלים הייחודי, סוג הקרקע, זן הענבים, שיטת הגידול והפילוסופיה הייננית. הסדרה באה להנגיש יינות אלגנטיים, גסטרונומיים איכותיים ויוצאי דופן לקהל הרחב.

היין מבציר 2020 שהיה גשום מאוד וקר מהממוצע והוביל לצימוח אחיד ויפה בכרמים עם אביב וקיץ חמים מהממוצע. ההקפדה על בציר בעיתוי אידיאלי וההימנעות משיא הקיץ הובילו ליצירת יין הרמוני עם מאפייני פרי בולטים.

היין מזן מרסלאן הוא תוצרת כרם קדמת צבי מבציר ידני וסלקטיבי, השריה קרה ודימום על מנת להעלות עושר וריכוז פרי, תסיסה מתונה ונוזל חופשי בלבד ללא סחיטה ויישון במשך 18 חודשים בחביות אלון צרפתי גדולות. מדובר ביין בעל ארומות פרחוניות, אוכמניות, עשבי תיבול ים תיכוניים ומבנה טאני רך ועגול. מחיר מומלץ – 129 ש"ח.

יינות רקנאטי לפסח | להשיג בחנויות היין והאלכוהל

מארז יינות והגדה לפסח של חברת שקד

חברת שקד מציעה לקראת פסח 2024 מארז מקורי ומרגש עם זוג יינות "דרך ארץ" בצירוף הגדה לפסח שהודפסה בדפוס בארי ומכילה ציורים של חברי אלו"ט ושל ילדי עוטף עזה.

מארז יינות דרך ארץ לפסח 2024
מארז יינות דרך ארץ לפסח 2024 | צילום: איל קרן

המארז כולל צמד יינות ישראליים: דרך ארץ סוביניון בלאן 2022 ודרך ארץ קברנה סוביניון 2022. ההגדה המיוחדת, נוצרה בשיתוף פעולה בין עמותת אלו"ט לדפוס בארי והיא משובצת בציורים של חברי אלו"ט ושל ילדי עוטף עזה שציירו יחד תקווה.

המארז יוצע במחיר של 120 ש"ח לצד מארזים שונים לקראת חג הפסח. על כל בקבוק דרך ארץ שיימכר, תועבר תרומה לעמותת אוהלה, המסייעת לנפגעות ונפגעי ה-7 באוקטובר.

מארז יינות והגדה מדפוס בארי | להשיג בחנויות היין

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

C/W - בר יין ושוקולד בשוק הפשפשים ביפו

C/W: בר יין ושוקולד חדש בשוק הפשפשים

חדשות האוכל
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

אבל מתוק: בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

חדשות האוכל
כמה זמן יין מחזיק במקרר לאחר הפתיחה

אדום, לבן או מבעבע: כמה זמן אפשר לשמור יין פתוח במקרר?

מדריכים וטיפים
גלידת פיסטוק של אוטלו ג'לטו בנמל תל אביב

אוטלו ג'לטו בנמל ת"א מציעה פנטזיה בגביע גלידה

חדשות האוכל
דורוז - פרויקט אוכל דרוזי בתל אביב

אוכל דרוזי, בתים פתוחים ויין בגליל: אירועים טעימים לבוא האביב

אירועים ופסטיבלים
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
גלידת אוראו וגלידת מילקה של נסטלה

אוראו, מילקה וקרמל: טעמנו את הגלידות החדשות של נסטלה

חדש על המדף
חוק מכירת יינות לאחר השעה 23:00

אושר חוק מכירת יינות בסופרים לאחר השעה 23:00

חדשות האוכל
איך לנקות כוסות יין עד להברקה

איזו הברקה: איך לנקות כוסות יין בדרך הנכונה

מדריכים וטיפים
איך מכינים גלידת קוטג' של טיקטוק

איך להכין גלידת קוטג': הלהיט הויראלי ששיגע את טיקטוק

מדריכים וטיפים