פפסי ניטרו? היריבות בין קוקה קולה ופפסי היא יריבות רבת שנים, נדמה שמאז ותמיד הן השחקניות העיקריות בשוק המשקאות המוגזים. בשנת 2020 קוקה קולה מחזיקה בארה"ב נתח שוק של כ-45% ופפסי עם 25%.
בחודש האחרון המלחמה בין החברות הגיעה לשיא עם השקה של משקאות חדשניים במהדורה מוגבלת. הייתה זו קוקה קולה הראשונה כשהשיקה משקה מסתורי שעורר שיח רב ברשת – קולה בטעם חלל.
פפסי ניטרו – הקולה של הדור הבא?
כעת, פפסי מגיבה עם השקה מפתיעה משלה ומציגה את Nitro Pepsi – פפסי קלאסי מועשר בחנקן. ייתכן ונתקלתם בשימוש בשיטה הזו בתחום הקפה עם קפה ניטרו בחליטה קרה שנמזג מברז בירה והפך פופולרי בשנים האחרונות בקרב חובבי הקפה.
זו למעשה הפעם הראשונה שפפסי משנה את הרכב הגז במשקה שלה. לדברי החברה, השימוש בחנקן במשקה יוצר מרקם חלק וקרמי יותר ונעים יותר לשתייה עם שכבת קצף סמיכה.
עוד טעימה: פאנטה משיקה טעמים חדשים ומסתוריים ואתם יכולים לזכות בפרסים
פפסי משיקה את פפסי סמורס בטעמי מרשמלו ושוקולד
החדשנות מגיעה גם בפחית עצמה – החנקן ישתחרר וייכנס לפעולה רק כאשר תפתחו את הפחית בעזרת מנגנון עם פטנט בלעדי של פפסי הנמצא בתחתית הפחית.
קהל היעד של פפסי ניטרו הוא בעיקר אלו שלא אוהבים משקאות מוגזים בדרך כלל מאחר והגזים במשקה עדינים יחסית.
טוד קפלן, מנהל השיווק הוסיף כי "חלק מהאנשים רואים בהגזה החזקה כמחסום שלא מאפשר להם להנות מקולה קרה, פפסי ניטרו זו קפיצה ענקית לקטגוריית הקולה כולה ותגדיר אותה לשנים הבאות".
פפסי ממליצים לשתות את פפסי ניטרו קר, בכוס גבוהה וללא קש.
המשקה יגיע למדפים ברשתות בארה"ב ב-28 במרץ ויגיע בטעם קלאסי ובטעם וניל.