לאחר שדיווחנו על השקת פפסי בטעם מרשמלו וסמורס ועל פפסי מועשר בחנקן, חברת פפסיקו משיקה טעם פפסי חדש ויוצא דופן בדיוק בזמן לחגוג את ממשחק הפתיחה ועד גמר מונדיאל 2022
הטעם החדש במהדורה סופר-מוגבלת, פפסי אגוז מוסקט, הוא למעשה מחווה לקמפיין האחרון של פפסי ‘Nutmeg Royale‘ בו חוגגים כוכבי כדורגל אייקוניים מרחבי העולם את המשחק הפופולרי ואת מהלך הכדורגל המתכנה Nutmeg (השחלת הכדור דרך רגליו של השחקן הנגדי).
פפסי מגדירה את הטעם החדש כטעם המיועד ללוקחי סיכונים שצמאים לריגוש של התנסויות בלתי צפויות, הוא מגיע בפחית מעוצבת עם דמויות שחקני כדורגל על רקע מדברי כמחווה לפרוייקט ולכדורגל בזמן גביע העולם.2022 בקטאר.
פוגבה, רולנדיניו ומסי בקמפיין של פפסי
במסגרת הקמפיין המדובר שוחרר גם סרטון מיוחד בן 2 דקות בשם Nutmeg Royale בהשתתפות כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם כמו ליונל מסי, פול פוגבה ורולנדיניו. בסרטון השחקנים הגדולים בעולם משחקים יחדיו מול הקהל המקומי בסמטאות מרוקו שברקע מתנגן השיר הקלאסי "The Rockafeller Skank” של Fatboy Slim.
"זה אחד מהקמפיינים של פפסי שהכי נהניתי לעבוד עליהם. הכל סובב סביב המהלך הזה של "אגוז המוסקט", שזה קול ומגניב – 2 דברים שאני לגמרי בעניין שלהם. אם אתה צמא להצלחה, אתה צריך לקחת סיכונים. הסרט מיועד לכל מי שמוכן להתאמץ ולגרום לדברים מרגשים לקרות", אמר פול פוגבה בהצהרה לתקשורת עם השקת הקמפיין.
פפסי אגוז מוסקט איננו זמין לרכישה נכון לכתיבת שורות אלו ובפפסי קראו לציבור האוהדים לעקוב אחר המותג ברשתות החברתיות לגבי אפשרויות הרכישה של המהדורה המוגבלת במיוחד בימים הקרובים.