לזלול - מגזין אוכל ישראלי

זה היה בסוף הקיץ: מוצרים חדשים ולוהטים על המדף

סוף אוגוסט כבר כאן ורגע לפני שהטמפרטורות מתחילות להירגע וחגי תשרי מגיעים לביקור אספנו את כל המוצרים החדשים והלוהטים ברשתות השיווק
גלידות טבעוניות LELO של
גלידות טבעוניות LELO של | צילום: סטודיו 0304
שיתוף

סוף חודש אוגוסט מתקרב לו ושנת הלימודים החדשה וחגי תשרי כבר ממש מעבר לפינה. אמנם מזג האוויר בחוץ עדיין מכה בשיאים חדשים של חום וטמפרטורות, אך האופטימיים כבר יכולים בבריזות הנעימות של סוף הקיץ בשעות הערב.

בהתאם לתקופה, מוצרים חדשים נוחתים על המדפים בשאיפה לכבוש את ליבם של הצרכנים. אספנו את כל מה שחדש ולוהט על המדף בסוף קיץ 2023 ולקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה.

ביסלי חריף חלפיניו ושאטה לימון

אסם מחדשת את המותג ביסלי ב-2 טעמים בדרגות חריפות שונות שמותאמות לחובבי החריף העדין וגם לצורכי חריף מקצוענים ונועזים יותר – ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון במהדורה מוגבלת.

ביסלי חריף חלפיניו ושאטה לימון
ביסלי חריף חלפיניו ושאטה לימון | צילום: סטודיו אסם

עוצמת החריפות של כל טעם במהדורת החדשה של ביסלי מסומן בלהבות על גבי האריזה – חלפיניו מסומן בלהבה אחת שמשמעה פיקנטי וביסלי שאטה לימון מסומן ב-3 להבות – כלומר חריף מאוד.

דבר הזללן: בתור חובבי החריף שאנחנו, סדרת החריפים של ביסלי סגרה לנו את הפינה בתאוות החריף. ביסלי חליפיניו אכן פיקנטי במידה עם טעם ברור של פלפל חריף וביסלי שאטה לימון היה חריף יותר כמובטח עם קריצה של לימון ששדרגה את החטיף אף יותר.

מהדורת ביסלי חריף | 60 גרם | כשר פרווה | להשיג בכלל רשתות השיווק ובמדפי החטיפים

מילקי TRIO פיסטוק של שטראוס

טרנד הפיסטוק ששטף את ישראל בשנה שעברה עם השקתו של שלגון קראנץ' פיסטוק מסרב להירגע ונדמה שהוא כאן בשביל להישאר. חברת שטראוס היא זו שמרימה את הכפפה הפעם עם סדרת מעדנים פופולריים ואהובים במהדורה בטעם פיסטוק.

מילקי טריו פיסטוק ושוקולד לבן
מילקי טריו פיסטוק ושוקולד לבן | צילום: מערכת לזלול

מלבד מעדן דניאלה פיסטוק וקרם גבינה בטעם פיסטוק, גולת הכותרת במהלך היא השקת מילקי TRIO פיסטוק עם שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס בטעם פיסטוק וכמובן הקצפת המיתולוגית. מילקי טריו פיסטוק מצטרף למילקי TRIO דאבל שוקולד עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד וקצפת שהושק בחודש מאי האחרון וזכה לביקוש גדול.

דבר הזללן: מילקי טריו פיסטוק הוא שדרוג מבורך לסדרה של מילקי עם טעם פיסטוקי ברור שמשתלב היטב עם שכבת השוקולד הלבן והקצפת המיתולוגית והאהובה.

מילקי פיסטוק | כשר חלבי | להשיג במקררים בכלל רשתות השיווק

עוד טעימה: מילקי קראנצ'י קייק מגיע למדפים

במבה במילוי קרם פתי בר של אסם-נסטלה

אסם-נסטלה ממשיכה לחדש את סדרת הבמבות עם מילוי ומשיקה לראשונה שילוב מפתיע בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר בדמות במבה במילוי קרם פתיבר במהדורה מוגבלת. הבמבה תוצע באריזת 60 גרם ו-150 גרם.

במבה פתי בר של אסם
במבה פתי בר של אסם | צילום: סטודיו אסם

המהדורה המוגבלת שתוצע לאורך הקיץ משלבת בין שניים מהמותגים האהובים על הצרכן הישראלי שנים רבות ומצטרפת לסדרה במבה במילוי שנולדה בשנת 2008 עם במבה במילוי נוגט. אחריה הגיעו גם במבה במילוי קרם חלווה שנכנסה לייצור קבוע ועוד מהדורות רבות כמו במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרם שוקולד בלונד, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.

דבר הזללן: זללני המערכת אמנם חיסלו את שקית הבמבה במהירות אך רובם חשבו שמתיקות היתר מעיבה מעט על החוויה והיו שמחים למעט יותר מליחות בכדי לאזן את הטעמים.

במבה במילוי קרם פתיבר | 60-150 גרם | כשרות בד"צ העדה החרדית | להשיג בכלל רשתות השיווק ובמדפי החטיפים

פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער של אסם-נסטלה

אסם-נסטלה משיקה מהדורות פודינג חדשות ומסקרנות לקראת חגי תשרי – פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער שמצטרפים לטעמים הוותיקים פודינג וניל צרפתי, שוקולד, ריבת חלב ושוקולד מריר.

פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער של אסם
פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער של אסם | צילום: סטודיו אסם

טעמי הפודינג החדשים מציעים אפשרות לגוון את קינוחי החג וליצור מאפים ועוגות ייחודיות לכבוד השנה החדשה. כמו כל מוצרי הפודינג של אסם-נסטלה, ההכנה קלה, פשוטה ומהירה ומספקת שדרוג חדשני של מבחר קינוחים מפתיעים ללא מאמץ.

דבר הזללן: פודינג שוקולד בלונד הוא גרסא מתבקשת של הפודינג הוותיק של אסם והוסיף טאץ' כיפי לקינוחים עם טעם טרנדי שיקצור מחמאות.

פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער | כשר בד"ץ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות השיווק

גלידות LELO טבעוניות של שטראוס

גלידות שטראוס מחדשת ומשיקה מותג גלידות טבעוני בשם LELO עם תוספות עשירות ומפתיעות וללא חלב. סדרת הגלידות החדשה בפיתוח ישראלי נושאת את תו Vegan Friendly ומתאימה גם לנמנעים מלקטוז.

גלידות טבעוניות LELO של
גלידות טבעוניות LELO של | צילום: סטודיו 0304

עם השקתה מכילה הסדרה החדשה 3 פיינטים בטעמים וניל וקרמל מלוח עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים; וניל וחלווה עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי וגם שוקו פקאן עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות.

דבר הזללן:: זללני המערכת אהבו במיוחד את גלידת הווניל והחלווה עם שוקולד ושברי פיסטוק שהרגישה עשירה במיוחד וגרמה לנו לתהות למה לא משלבים יותר חלווה בגלידות מאז ומתמיד..

גלידות LELO טבעוניות | 29.90-32.90 ש"ח לפיינט | להשיג במקררי הגלידות בכל רשתות השיווק

סלט ממרח לימון פרימיום של משני

יצרנית הסלטים "משני" משיקה סלט ממרח לימון פרמיום חדש מלימונים טריים ומתכון בלעדי שמתאים לתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' הטוניסאי הפופולרי ולשלל כריכים.

סלט ממרח לימון של משני
סלט ממרח לימון של משני | צילום: יעל האן

הממרח האהוב מוצע לראשונה לקהל הביתי לאחר שהיה סוד כמוס בתעשיית המזון שנים רבות ומצטרף לליין סלט משני הכולל מגוון של סלטים ביתיים איכותיים כמו חומוס משני, טחינה ירוקה, מטבוחה חריפה, פטריות חמות, סלט ביצים, זיתים מרוקאיים ועוד.

דבר הזללן: ממרח לימון לא מתנצל עם טעמים חזקים וברורים שישדרג את עולמם של חובבי הסנדוויץ' הטוניסאי.

ממרח לימון של משני | 12-14.90 ש"ח לאריזת 300 גרם | כשר מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף | להשיג בחנויות המפעל של משני וברשתות המזון

נקניקיות פרגיות של יחיעם

מעדני יחיעם מרחיבה את סדרת הנקניקיות שלה עם נקניקיות פרגיות מבשר עוף צעיר ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. נקניקיות הפרגית של יצרנית מוצרי הבשר מקיבוץ יחיעם מתהדרות בטעם ומרקם מעודן ומומלצות גם לילדים עם 12% חלבון ל-100 גרם.

נקניקיות פרגיות של יחיעם
נקניקיות פרגיות של יחיעם | צילום: Sell360pro

את נקניקיות הפרגית החדשות של יחיעם ניתן לחמם במים, לטגן ולאף להכין במיקרו. הנקניקיות משווקות באריזת 400 גרם שניתן לשמור בקירור ובהקפאה.

דבר הזללן: נקניקיות פשוטות ומעודנות בטעמן שהיו אהובות במיוחד על הקטנטנים וסוגרות את הפינה לארוחת הצהריים

נקניקיות פרגיות של יחיעם | כ-14 ש"ח לאריזת 400 גרם | כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ

מיץ סחוט תפוז גזר של פרימור

חברת פרימור משיקה מיץ סחוט טבעי חדש בסדרת המיצים הסחוטים המצליחה – מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי ללא חומרים משמרים ובעלי ערכים תזונתיים מועילים לגוף ולבריאות.

מיץ סחוט גזר-תפוז של פרימור
מיץ סחוט גזר-תפוז של פרימור | עיצוב: רוני ברוקס

מיץ תפוזים-גזר של פרימור משווק בשני גדלים – בקבוק אישי 400 מ"ל ובקבוק משפחתי של ליטר. המיץ מצטרף לסדרת המיצים הסחוטים של פרימור ולמיץ התפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור שנחשב למיץ האהוב והנמכר בישראל בקטגוריית המיצים.

דבר הזללן: מדובר במיץ קלאסי שמגיע סוף סוף גם בגרסא מבית פרימור ומשלבת 2 טעמים אהובים על רבים בהצלחה.

מיץ תפוז וגזר של פרימור | 7.20-9.60 לבקבוק 400 מ"ל ו-14.90-17.90 לבקבוק 1 ליטר | כשרות הרבנות נחל שורק | להשיג ברשתות המזון וחנויות הנוחות

מארז יינות מיקב רקנאטי לראש השנה

יקב רקנאטי משיק לקראת חגי תשרי מארז יינות חגיגי עם יין מסדרת יונתן שמהווה צוהר לעולם היין האיכותי של היקב עם שילוב אופטימלי של אזורי גידול נבחרים ועשיית יין רגישה, אלגנטית ומוקפדת. היינות מיוצרים במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה על מנת לשמר רעננות ולבטא ארומות פרי טהורות. המארז מכיל גם דבש טהור מכוורת איילת השחר.

מארז יינות של יקב רקנאטי לחגים
מארז יינות של יקב רקנאטי לחגים | צילום: איל קרן

יונתן לבן:

כרמים – גליל, רמת הגולן ובקעת ערד, זנים – קולומבר וסוביניון בלאן, קרקעות: טרה רוסה, בזלת, חרסית ולס, גובה: 200-630 מטר מעל פני הים, ייננות: סחיטה אינרטית עדינה ותסיסה בטמפרטורה נמוכה לשמירת רעננות הפרי. היין בעל מאפיינים עדינים ורעננים של פרחים לבנים, תפוח ירוק ופירות טרופיים.

יונתן אדום:

כרמים – גליל, רמת הגולן ושפלת יהודה, זנים – סירה, פטיט סירה וקברנה סוביניון, קרקעות – טרה רוסה, בזלת, חרסית ואדמת סחף, גובה – 50-630 מטר מעל פני הים, ייננות – הפרדה מהשזרות, תסיסה בטמפרטורות מתונות וסחיטה עדינה. יין אלגנטי עם מאפייני פרי טרי ורענן של שזיף ודובדבן עם נגיעת סיגליות ועשבי תיבול.

דבר הזללן: מדובר במארז מהודר ומרשים לשולחן החג עם יינות מרעננים לשנה החדשה שיקצרו מחמאות מכל האורחים לצד הדבש האיכותי של איילת השחר שנהנה ממתיקות מעקצצת ואיכותית.

מארז יינות רקאנטי לראש השנה | מחיר מומלץ לצרכן 95 ש"ח | להשיג בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ

שאטו טלמון לבן לשולחן החג

חברת שקד ממליצה על יין שאטו טלמון לבן קלאסי מבורדו לשולחן החג ולשאר השנה במחיר נוח ומשתלם. היין מגיע מהכרמים של משפחת מורגה באזור האנטר דו מר ("בין הנהרות") בבורדו מאז המאה ה-18. ג'רמי, שמנהל את האחוזה מאז שנת 2005 נולד וגדל אל תוך עולם היין וירש את תשוקה והאהבה לתחום ולאזור היין המפורסם.

יין שאטו טלמון
יין שאטו טלמון | צילום: יח"צ

היקב שהחל עם הוריו ב-60 דונם כרמים בלבד, מטפח כיום יותר מ-4,000 דונם כרמים ויקבים באזור עם 1,700 דונם של שטחי שאטו טלמון עם זני ענבים אופיינים של בורדו, מרלו, קברנה סוביניון וקברנה פרנק באדומים וסוביניון בלאן וסמיון בלבנים.

שאטו טלמון לבן – Chateau Talmont White:

אזור גידול – בורדו, אנטר דו מר, זן ענבים – סוביניון בלאן (85%), סמיון (12%), מרלו בלאן (3%), תהליך יצור – בציר מכני, הגעה מהירה ליקב וסחיטה עדינה. התירוש עובר השריה קרה על המשקעים למיצוי ארומות וטעמים ותסיסה במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורות לשמירה על הרעננות והארומטיות בעל גוון זהוב עדין וניחוחות אופייניים של פרי הדר ופריחה.

דבר הזללן: יין לבן קלאסי בארומה מרעננת ופרחונית שמתאים במיוחד לשולחן החג ולפתיחתה של השנה החדשה

שאטו טלמון לבן | מחיר מומלץ – 60 ש"ח | בסדרת שאטו טלמון קיימים גם יין אדום ורוזה | להשיג בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
4 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

crunchy pistachy - גם rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

I'm Crunchy: גם רשת rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

חדשות האוכל
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל
איך להכין פופקורן בסיר, במיקרוגל ובתנור

איך להכין פופקורן כמו בקולנוע בקלות ובמהירות?

מדריכים וטיפים
בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים

בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים

חדשות האוכל
במבה אוורירית של אסם

במבה אוורירית – הלהיט החדש של קיץ 2022?

חדש על המדף
גלידת קראנץ פיסטוק - השוק השחור

גלידת קראנץ פיסטוק: עכשיו גם בשוק השחור

חדשות האוכל
דוריטוס במקסיקנה

דוריטוס גורמה בשקית: מקסיקנה משיקה מנה חדשה ומפתיעה

חדשות האוכל
בייגלה - מלך החטיפים של ישראל

האם בייגלה הוא מלך החטיפים של ישראל?

חדשות האוכל
איך לשמור דובדבנים במקרר

הדובדבן שבקצפת: איך לאחסן דובדבנים ולשמור על טריותם

מדריכים וטיפים
מילקי עד הבית פופ אפ

וולט ושטראוס מציגות: מארז קיץ של מילקי עד הבית

חדשות האוכל
גספצ'יו מנגו של בית קנדינוף

זהב כתום: חודש המנגו של בית קנדינוף ירענן לכם את הקיץ

חדשות האוכל
חטיף עוגת ריסס חמאת בוטנים

חדש לארוחת הבוקר: חטיף עוגת ריסס חמאת בוטנים

חדשות האוכל