לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בוקר בינלאומי: הבראנץ' של נטע סלונים חוזר בתאריכים חדשים

לאחר שהשולחנות בסיבוב הראשון נחטפו כמו לחמניות חמות בארוחת הבוקר, הבראנץ' של נטע סלונים (thefoodnet) חוזר בנובמבר למסעדת MENA
הבראנץ' של נטע סלונים (thefoodnet) במסעדת MENA של שף ינון אלעל
הבראנץ' של נטע סלונים במסעדת MENA של שף ינון אלעל | צילום: איתמר גינצבורג
שיתוף

לאחר שבארוחות ההשקה אזלו השולחנות במהירות שיא, הבראנץ' של בלוגרית המסעדות נטע סלונים (THEFOODNET) חוזר אל מסעדת הביסטרו הים תיכונית MENA בתאריכים חדשים.

הבראנץ' של THEFOODNET יתקיים שוב ימים שישי ושבת ה-4-5 וה-11-12 בנובמבר. בכל אחד מהימים יהיה ניתן לקבוע הגעה לשולחן בין 10:00-10:45 וב-13:00-13:45 (בכל רבע שעה). לינק להזמנות יפורסם בקרוב בעמוד האינסטגרם של נטע.

את מנות הבראנץ' יצר שף מסעדת מנא, ינון אלעל (משחקי השף, מחניודה, מלי ומלו) מנות מושחתות ולא שגרתיות על בסיס ארוחת הבוקר הקבועה של המקום ועל פי החזון של נטע בהשראות מסעדות אהובות שביקרה בהן במסעותיה הקולינריים בעולם.

את הבראנץ' ילווה אפרטיף מבעבע מבית קרופט טוויסט שיתאים היטב לאווירה האלגנטית של המסעדה עם המפות הלבנות הקלאסיות והנוף לים התיכון.

THEFOODNETT x MENA Pop-Up Brunch – מה בתפריט?

הבראנץ' יתחיל עם מגש קומות מפתה ומפנק שיוגש לכל שולחן ברגע שתתיישבו. בין השאר יככבו בו סלמון מעושן, פטה צלויה עם רסק עגבניות, גבינת שמנת, שום קונפי עם בלסמי, גבינת בושה שרופה בברנר, לאבנה עם דואה, לחמים, קרואסונים, חמאה או ריבה.

בנוסף זכאי כל סועד לכוס משקה מבעבע מבית Croft Twist, קפה חם/קר או מיץ תפוזים סחוט לבחירה. מחיר הבראנץ' כולו נקבע על פי עלות המנה העיקרית.

בעיקריות תוכלו לזלול מבחר מנות בוהריים מקוריות ומושחתות כמו פנקייקים עם בייקון טלה, חמאת בורבון, ביצה עלומה, פרמז'ן וצ'ילי גרוס (122 ש"ח); לביבת תירס מרובעת עם ביצה עלומה, שום קונפי, פטה, לאבנה ורוטב יין אדום (112 ש"ח); 200 גרם אנטריקוט מיושן 21 ימים עם 2 ביצי עין, תפוחי אדמה פריכים ורוטב שמנת-פלפלת (142 ש"ח).

הבראנץ' של נטע סלונים במסעדת MENA
הבראנץ' של נטע סלונים במסעדת MENA | צילום: איתמר גולדברג

עוד בעיקריות: בריוש קלוי עם שמנת של פעם, דג ים בכבישה עדינה, צנונית, שרי, צ'ילי וביצה רכה (116 ש"ח); לביבת ירק (מעקוד) של סבתא חביבה עם ירקות חתוכים גס וקנל שמנת מצומצמת (98 ש"ח); לחם בריוש קלוי עם סלט אבוקדו טרי, ביצה עלומה, עלי זעתר וצ'ילי גרוס (92 ש"ח) ולחם בריוש עם מחית פטריות כמהין שחורות, גאודה, מקושקשת רכה, פרמז'ן וסלט ירוק (102 ש"ח).

מסעדת מנא נפתחה לפני כשנה ברחוב הירקון בתל אביב לאחר שתפקדה בתור מעדניה בתקופת הקורונה. השף ינון אלעל מציע בה תפריט ביסטרו עם ארוחות בוקר מקוריות וארוחות ערב באווירה מוקפדת.

עם השקת הבראנץ' בתחילת החודש כתבה נטע סלונים:

"הרעיון הזה מתבשל אצלי כבר למעלה משנה ועכשיו זה סוף סוף קורה. בתור אחת שחיה ונושמת אוכל ומסעדות, היה לי רעיון להביא מנות שנחשפתי אליהן בעולם וחסרות לי כאן בארץ. ביסטרו מנה, גם מבחינת המקום וגם מבחינת האנשים שעומדים מאחוריו, הוא הבחירה המושלמת להגשמת החלום שלי וכך גם קרופט טוויסט שהולכים איתי דרך. אני מקווה שתיהנו מהחוויה הזו ותתרגשו כמוני"

פופ אפ בראנץ' של נטע סלונים THEFOODNET במסעדת MENA | הירקון 88, תל אביב | שישי-שבת 4-5.11 שישי-שבת 11-12.11, 10:00-15:00

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת Bacchetta של שף יהונתן שרביט בדן קיסריה

Bacchetta: מסעדת פופ אפ חדשה של שף יהונתן שרביט

חדשות האוכל
House of Rose - פופ אפ אמנותי קולינרי ורוד

House of Rosé: פופ אפ אמנותי קולינרי על טהרת הצבע הורוד

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ נקניקיות במסעדת פרוזדור

אוהבים? פופ אפ נקניקיות מושחתות מגיע למסעדת פרוזדור

חדשות האוכל
אל גאטו אזול - פופ אפ מקסיקני במסעדת אואזיס

אל גאטו אזול: פופ אפ מקסיקני לוהט במסעדת אואזיס

חדשות האוכל
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
בראנץ' ספרדי לקיץ של בית קנדינוף

בין יפו לספרד: הבראנץ' הקליל של בית קנדינוף לקיץ

חדשות האוכל
הבראנץ' של שף עומר מילר במתחם DNA

בראנץ' & מרקט: שף עומר מילר מגיע לעזריאלי עם בראנץ' יווני

חדשות האוכל
בראנץ' תיאטרלי של בקסטייג' קפה

בראנץ' הצגה: בקסטייג' קפה מציע ארוחות באווירה תיאטרלית

חדשות האוכל
בראנץ' יווני של גרקו ביץ' תל אביב

גרקו ביץ': בראנץ' יווני אותנטי על חוף הים של תל אביב

חדשות האוכל
פופ אפ לוקאל בורגר במרינדו עין גב

ההמבורגר הכי מושחת בתל אביב מגיע לפופ אפ בצפון

אירועים ופסטיבלים
ישראל אהרוני מתארח במסעדת זוס לערב אחד

השבוע בחיפה: שף ישראל אהרוני מתארח במסעדת זוס

חדשות האוכל
פופ אפ בראנץ' נטע סלונים ו-DNA

השחיתות חוזרת: פופ אפ בראנץ' של נטע סלונים במתחם DNA

אירועים ופסטיבלים