במבה בראוניז של אסם
קרדיט תמונה – מערכת

חורף חם: האם במבה בראוניז היא הבמבה לה חיכינו?

אסם מתכוננת לחורף ומשיקה במבה במילוי בטעם בראוניז במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל. יצאנו לטעום את הבמבה שרוצה לחמם לכם את הערב
שיתוף

תוכן עניינים

החטיף הכי פופולרי בישראל מחדש פניו לקראת החורף עם השקת במבה בראוניז במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

זו אינה הפעם הראשונה שאסם משלבת במבה עם קרם בראוניז. בתחילת 2018 השיקו בחברה את במבה חצי-חצי במילוי קרם וניל וקרם בראוניז שזכה לביקורות פושרות יחסית והפך עד מהרה להיסטוריה.

כעת החליטה אסם לתת לשילוב הטעמים צ'אנס נוסף והפעם בגרסא שנותנת את כל הבמה לטעם השוקולדי האהוב ומשיקה במבה במילוי קרם בטעם בראוניז.

במבה בראוניז – עושה את העבודה

בסך הכל הטעם החדש של במבה לחורף עושה את העבודה. הבמבה עצמה עובדת היטב עם המילוי והמרירות של הקקאו מאזנת את המתיקות הרבה.

למרות זאת, אם הבחירה היא להשתמש במילה בראוניז, היינו מצפים למשחק כלשהו עם המרקם של הקרם על מנת להעניק לו דמיון לתחושה העשירה של בראוני שוקולדי כהלכתו.

בסופו של יום מדובר בבמבה במילוי קרם קקאו עם שם סקסי יותר אך אם נתעלם מהמיתוג לרגע, בסך הכל מדובר במהדורה כיפית לימים הקרים עם אפקט שוקולדי מנחם.

במבה במילוי קרם בטעם בראוניז כנראה לא תשרוד את הסלקציה האכזרית אותה צלחו רק נוגט, חלבה ועוד כמה טעמים נבחרים, אך לחובבי השוקולד צפויה חוויה נעימה בסך הכל.

בשנה האחרונה השיקה אסם מספר מהדורות מיוחדות כמו במבה אינסייד אאוט נוגט, במבה במילוי אייס קפה להקפאה במהדורת קיץ, במבה אוורירית עם מרקם חדשני ואפילו פופקורן בטעם במבה של המותג פופקו.

במבה בראוניז יימכר באריזות של 60 גרם ו-150 גרם בכל רשתות השיווק | מחיר: 4.90-10.90

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס