נטפליקס מציגה: מסעדת פופ אפ מהסרטים עם השפים הגדולים

ענקית הסטרימינג נטפליקס פותחת לראשונה בתולדותיה מסעדת פופ אפ מיוחדת עם מנות של השפים והבשלנים הגדולים מתוכניות האוכל של הרשת.
עדכונים טעימים למייל!

השבוע זה קורה – נטפליקס פותחת לראשונה בתולדותיה מסעדת פופ אפ חדשה שתגיש מבחר מנות של מיטב שפים, בשלנים, קונדיטורים ומיקסולוגים פופולריים מתוכניות האוכל של החברה כמו שולחן השף, איירון שף ועוגה או לא עוגה.

מסעדת נטפילקס בייטס (Netflix Bites) צפויה לפתוח שעריה ביום שישי הקרוב (30.6) בבית המלון Short Stories במערב הוליווד בלוס אנג'לס ולהציע תפריט טעימות המבוסס על מנות של שפים כמו קורטיס סטון מאיירון שף, רודני סקוט משולחן השף: על הגריל ונאדיה חוסיין מלאפות עם נאדיה.

נטפליקס פותחת מסעדת פופ אפ
נטפליקס פותחת מסעדת פופ אפ | תמונה: מערכת לזלול

עוד יככבו בתפריט דומיניק קרן משולחן השף, מינג צאי מאיירון שף, אן קים משולחן השף: פיצה וקינוחים של ז'אק טורס מ"הצלחתי!". לצד המנות יוגש תפריט משקאות עם דרינקים וקוקטיילים של פרנקי סולריק וג'ולי ריינר ממערבבים: אלופי המשקאות ועוד מיקסולוגים מומחים.

עוד טעימה: כוסות הזהב של האהבה היא עיוורת מגיעות לאמאזון

מנטפליקס נמסר עם ההשקה כי "נטפליקס היא בית לתוכניות אוכל אהובות, מתעודה ועד לתחרויות בישול. נטפליקס בייטס מעניק חוויה למעריצים שיוכלו כעת לחוות את תכניות האוכל האהובות במציאות ואת השפים המוכרים שיעוררו את החזון לחיים ויציעו מבחר מנות מיתולוגיות".

זו לא הפעם הראשונה שנטפליקס מתנסה באטרקציות פיזיות כמחווה לתוכניות הרשת. בשנים האחרונות השיקו בחברה חוויות אינטראקטיביות שונות ברחבי העולם המבוססות על סדרות אהובות כמו דברים מוזרים, ברידג'רטון ומשחקי הדיונון.

בשנה שעברה גם הושקו גלידה בטעם בצל לרגל השקת הסרט רצח כתוב היטב 2: תעלומה יוונית וגלידה בשיתוף בן אנד ג'ריס – נטפליקס אנד צ'ילד.

המסעדה החדשה היא למעשה הפעם הראשונה שחברת הסטרימינג הענקית נכנסת גם לתחום ההסעדה, בנתיים רק לפופ אפ לזמן מוגבל אך אם הפרויקט יוכתר בהצלחה ייתכן וישקלו בחברה להקים נקודות קבועות ומסעדות נוספות.

ביום שישי הקרוב (30.6) צפויה לעלות לשירות גם העונה החדשה והשנייה במספר של שעשועון האוכל המדובר עוגה או לא עוגה בה המתחרים צריכים לנחש בעזרת חוש הראייה בלבד האם מוצרים מעוצבים שמוצגים להם מנעליים ותיקים ועד לאסלות הם עוגה או לא.

מסעדת הפופ אפ נטפליקס בייטס צפויה להישאר פתוחה שבעה ימים בשבוע עד לתחילת חודש אוגוסט בין השעות 17:00-22:00 כשבסופי השבוע יוצע גם תפריט בראנץ' מיוחד בין 10:00:14:00. אם אתם זריזים וספונטניים אולי עוד תוכלו להזמין שולחן למסעדה באתר הרשמי.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שף ארז קומרובסקי מגיע אל מסעדת תריסר

לערב אחד בלבד: שף ארז קומרובסקי מגיע לבשל במסעדת תריסר

אירועים ופסטיבלים
שולחן השף: על הגריל - נטפליקס

שולחן השף: על הגריל של נטפליקס מביאה את ה-BBQ לסלון

חדשות האוכל
שף אורי צור - טרטוריה מקומית בחוות ואדי ינשוף

טרטוריה מקומית: מסעדת פופ אפ איטלקית חדשה בגליל

חדשות האוכל
גלידת בצל של נטפליקס ו-Van Leeuwen

ההפתעה הביזארית של נטפליקס לצופים: גלידה בטעם בצל

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

במקום עוד מכונות של מלחמה: איך לגדל תותים בבית?

מדריכים וטיפים

שמח במטבח: איך להכין שערות סבתא בבית – בלי מכונה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?