קרניבורים בקהל? מסעדת אומניה מבית דבאח נפתחה בצפון

מסעדת אומניה מבית אנגוס בהובלת השף יוסף זוזו-חנא תציע מבחר נתחי איכות מיושנים מהעדר הפרטי של דבאח לצד מנות שף שאמיות גליליות מתוצרת מקומית. .
עדכונים טעימים למייל!

אזור הצפון מתחדש במסעדת שף גלילית בהובלת השף יוסף זוזו-חנא (מגדלנה). מסעדת אומניה (משאלה/חלום בערבית) החדשה בדיר אל אסד מתמקדת ומתמחה בבשרים איכותיים להם אחראי פאדי דבאח, דור שלישי לאימפריית הבשרים הידועה שנמנה בין מקימי המסעדה ובעליה של רשת אנגוס הפופולרית.

עוד טעימה: קונדיטוריית בשרים ראשונה מסוגה נפתחה באשדוד
וגם: מסעדת פיטמאסטר מגיעה לצפון

מסעדת אומניה - דיר אל אסד
מסעדת אומניה - דיר אל אסד | צילום: אנטולי מיכאלו

אומניה מבקשת להעניק לסועדיה ארוחה שהיא חוויה כוללת עם העיצוב יוצא הדופן שמנגיש לקהל את מקרר הנתחים המובחרים של עגלות האנגוס מהעדר הפרטי של פאדי במרעה בגליל וחדר היישון הייחודי של המקום שם עוברים הנתחים יישון יבש על העצם במשך 45 ימים.

עוד טעימה: נפתחה מסעדת פורטר האוס מבית חינאווי בנוף הגליל

גולת הכותרת של הבשרים במסעדה היא סדרת בלו לייבל הייחודית המורכבת מנתחים מובחרים בגידול מקומי, מעגלות אנגוס ופורטר האוס ועד אנטריקוט על העצם וניו יורק סטייק. שיטת הגידול וההאכלה של העגלים מתבצעת במרעה טבעי בגליל בו הם גדלים עד גיל שנה ולאחר מכן ניזונים בצורה טבעית, בעיקר מגרעיני חיטה, תירס ושעורה במשך כ-300 יום.

מסעדת אומניה – מה בתפריט?

בתפריט של מסעדת אומניה רוקחים שף יוסף זוזו-חנא והשף באסל מריסאת תפריט גלילי המתבסס על מטבח שאמי. התפריט מציע מנות ראשונות כמו סלט עגבניות צרובות עם אגוזי מלך וגבינת טולום וסלט שוק עם גבינת בושה וסילאן; חציל שרוף עם טחינה, סילאן ושום קונפי; קובנייה של גדי עם בורגול, ראגו טלה וקרם חצילים ועוד (48-72 ש"ח).

אומניה - מסעדת בשרים שף גלילית
אומניה – מסעדת בשרים שף גלילית | צילום: אנטולי מיכאלו

באגף המיוחדים תמצאו מנות עם נתחים מובחרים כמו קטאייף לחי עגל עם קישוא מטוגן ויוגורט שום-נענע; טחול טלה ממולא; שקדי עגל על גריל פחמים עם קרם תירס וגלייז טלה; סיגר חלקי פנים עם רימונים סחוטים ותרד ערבי; לחמא בעג'ון בנוסח ארמיני וגם עראייס קבב הבית (58-65 ש"ח).

עוד תמצאו בתפריט של אומניה מנות כמו קבב אדנה עם משאוויה חציל ויוגורט, סלט בצלים וסומאק וירקות שוק צלויים; צלעות טלה מזן אספולק על גחלים לוחשות לצד תבשיל סוף אביב; שיפוד פרגית עוף במרינדה ואנגוס בורגר 220 גרם מבקר או טלה (72-165 ש"ח).

הקרניבורים שמעוניינים להתמקד בנתחים יוכלו לזלול אנטריקוט אנגוס 350 גרם עם ברוקולי מוקפץ ושום קונפי או סינטה אנגוס 300 גרם או לבחור מהיצע נתחים על העצם מסדרת בלו לייבל 45 יום יישון. הנתחים המוצעים הם פריים ריב אנטריקוט אנגוס, ניו יורק קאט (סינטה אנגוס על העצם) ופורטרהאוס (45-51 ש"ח ל-100 גרם).

מקרר הנתחים של מסעדת אומניה
מקרר הנתחים של מסעדת אומניה | צילום: יח"צ

בתוספות יציעו במסעדה צ'יפס מתובל, פירה תפוחי אדמה, שעועית ירוקה על הפלאנצ'ה, פריקה חיטה מעושנת וסלט חסות.

גם את אגף הקינוחים לוקחים באומניה ברצינות כשכל המתוקים מיוצרים במקום בעבודת יד מדי בוקר. תוכלו לבחור לסיים את הארוחה עם פנקוטה מיוגורט כבשים ואבקת תותים; נשיקות קטאייף ג'יבן ורוטב אנגליז חם; בסבוסה קוקוס וגלידה; מלבי של פעם עם סוכריות דלעת ופייסלייה (אטריות קדאיף וגבינה מתוקה) נוסח דובאי (38-42 ש"ח).

עוד טעימה: כל מה שצריך לדעת על מתחם דבאח מעלות תרשיחא

תפריט היין של אומניה מארח יינות מיקבי בוטיק ישראליים מובילים מהגליל כמו יקבי רמת הגולן, יקב שאטו גולן, יקב אשקר ועוד.

מסעדת אומניה – Omnia | דבאח mall דיר אל אסד, יציאה במחלף מכביש עכו כרמיאל | א'-ש' 12:00-23:00 | הזמנות בטלפון 077-9386217‬‬

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה קלוריות יש בשווארמה?

פיתה או לאפה: כמה קלוריות יש בשווארמה?

מדריכים וטיפים
נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם

בוואריה זה כאן: נקניקיות בראטוורסט גורמה של "מעדני יחיעם"

חדש על המדף
להפוך סטייק פעם אחת או יותר?

הופכים עליהם: כמה פעמים באמת צריך להפוך סטייק?

מדריכים וטיפים
מתכון לצ'ילי קון קרנה עם בירה, קפה ושוקולד

מתכון לצ'ילי קון קרנה עם בירה, אספרסו ושוקולד

מתכונים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

זה עובד: איך להעביר ריח של שום מהידיים ברגע

מדריכים וטיפים

מטגנים נכון: איך למנוע משמן להקציף בזמן הטיגון?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?