דגני בוקר מיני פנקייק – בקרוב על המדפים

אחד מהמתכונים המזוהים ביותר עם הרשת החברתית טיקטוק, דגני בוקר מיני פנקייק, מקבל גרסא מסחרית שמגיעה בקרוב למדפי הסופר בארה"ב.
עדכונים טעימים למייל!

אחד מהמתכונים הוויראליים ביותר של השנים האחרונות בטיקטוק היה ללא ספק המתכון לדגני בוקר מיני פנקייק שהחליף בין הקורנפלקס המסורתי למיני פנקייקס קטנטנים ומפתים בקערה עם חלב.

כעת, באיחור לא אופנתי, מגיעה גרסא מסחרית של ארוחת הבוקר האלטרנטיבית המושחתת אל מדפי רשתות השיווק בארצות הברית עם השקת IHOP Mini Pancake Cereal.

דגני בוקר מיני פנקייק של IHOP
דגני בוקר מיני פנקייק של IHOP | צילום: IHOP

כמו הדבר האמיתי?

המוצר החדש הוא פרי שיתוף פעולה של חברת ג'נרל מילס המשווקת מגוון דגני בוקר כמו לאקי צ'ארמס וצ'יריוס לצד עשרות מותגים אחרים כמו פילסברי והאגן דאז לבין רשת מסעדות ארוחות הבוקר האמריקאית הפופולרית IHOP.

אמנם הרעיון של לקנות פנקייק קורנפלקס במכולת נשמע מפתה למדי, אך בפועל המוצר החדש על המדף לא ישחזר את המתכון לפנקייק המקורי שתוכלו להכין בבית.

אם במקור מדובר במיני פנקייקים רכים ואווריריים השוחים בחלב, בקורנפלקס מיני פנקייק החדשים מדובר בדגני בוקר קראנצ'יים בצורת פנקייקים, גימיק נחמד ומחווה חביבה לאוהדים של המתכון הוויראלי, אך ייתכן ששם הדמיון מסתיים.

מי מכם שיזדמנו לארצות הברית החל מינואר 2023 יוכלו לשים ידיהם על מארז דגני בוקר מיני פנקייק של IHOP בטעם אוכמניות וסירופ עם בסופרים ברחבי המדינה.

דגני בוקר פנקייק – הלהיט של ימי הקורונה

טרנד הקורנפלקס פנקייק החל עוד בימי השיא של מגפת הקורונה כשמשתמשי טיקטוק רבים ששהו בבידוד חיפשו ארוחות בוקר אלטרנטיביות ומנחמות במיוחד וצבר תאוצה במהרה גם מחוץ לרשת החברתית הפופולרית.

פנקייק דגני בוקר הוא רק אחד מאלפי מתכונים ויראליים ששוטפים בשנים האחרונות את טיקטוק כמו לחם עננים צבעוני, עוגת שוקולד במיקרו עם אוראו וספגטי פנקייק. בחודשים האחרונים היה זה לוח חמאה מעורר המחלוקת שהסעיר את הרשתות החברתיות עם מיליוני צפיות ואין ספור גרסאות.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קיץ 2024 במסעדת החוף לולי

מה אוכלים השבוע: תפריטי אביב וחידושים מרעננים במסעדות

חדשות האוכל
פופ אפ קרואסון שטוח בקניון TLV

קרואסון שטוח, אגז בנדיקט ואביב בגליל המערבי: אירועי האוכל של השבוע

אירועים ופסטיבלים
המתכונים של השפים לפנקייקים

לא רק מייפל: מתכון לפנקייק מושלם של השפים המובילים

מתכונים
בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו

5 בראנצ'ים חדשים באווירה לוהטת לקיץ 2024

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

מדף התבלינים האולטימטיבי – הרשימה המלאה לבשלן הביתי

מדריכים וטיפים

בלי טיפת שמן: איך להכין לביבות בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים

מה לזלול?