לזלול - מגזין אוכל ישראלי

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

יום האהבה עוד רגע כאן וזה בדיוק הזמן להבטיח לעצמכם מקום בארוחה זוגית רומנטית. אספנו את כל מה שכדאי לזלול בט"ו באב 2022 במסעדות ובברים
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל | צילום: אסף קרלה
שיתוף

לאחר שנים של קורונה ומבצע בעזה שאיים ברגע האחרון לחבל בחגיגות, ט"ו באב השנה צפוי להיות גדול יותר ומלא אהבה מאי פעם. אספנו את כל הארוחות הכי רומנטיות ומפתות של ט"ו באב 2022 במסעדות ברחבי הארץ. מהרו להזמין מקומות בכדי שתוכלו לצאת מיום האהבה על בטן מלאה.

עוד טעימה: 5 מארזים אלכוהוליים רומנטיים לט"ו באב 2022

ט"ו באב 2022 במסעדות – ארוחות רומנטיות ברחבי הארץ

ארוחת טעימות רומנטית במסעדת הטרקלין

מסעדת הטרקלין בנווה צדק בתל אביב מציעה לכבוד יום האהבה 2022ארוחת טעימות בשרית בת 11 מנות בהשראת סיפורי אהבה קולנועיים שאי אפשר לשכוח.

בין המנות בארוחת הטעימות של הטרקלין תמצאו מרק כתום; קרפצ'יו סינטה עם רוקט ושמן זית; חצילים קלויים בטחינה גולמית; פטה כבדי עוף עם ריבת בצל; סטייק רוקה מנתחי שייטל צלויים על סלט רוקט וסטייק סינטה ואנטריקוט קצוצים.

בקינוחים תוכלו לטעום סורבה עם סלט פירות טרי; קינוח שוקולד שכבות; מלאבי עם קוקוס ומי ורדים ועוד.

ארוחת הטעימות תלווה ביינות של יקב שאטו דה גליליי ושתיה קלה וחמה במחיר של 300 ש"ח לאדם.

היכל התלמוד 4, תל אביב | הזמנות בטלפון 03-566-0013 ובאתר הטרקלין

יום אהבה מושחת במסעדת NG

ט"ו באב 2022 במסעדת NG
ט"ו באב 2022 במסעדת NG | צילום: יח"צ

עוד בנווה צדק תמצאו את מסעדת הבשרים הוותיקה והמוערכת NG שתציע ב-11 באוגוסט מנות ספיישל לט"ו באב.

בין המנות החגיגיות בתפריט הספיישל תמצאו פרחי קרפצ'יו או פטריות אקזוטיות צרובות על הגריל (72-98 ש"ח) לצד לובסטר על הגריל ברוטב יין לבן ולימון (380 ש"ח) ונתח מיוחד של פורטר האוס מיושן 120 יום (80 ש"ח ל-100 גרם).

לצד תפריט הספיישל יוגש גם התפריט הקבוע של המסעדה עם מבחר נתחי בשר איכותיים ומקומיים.

יהודה החסיד 15, תל אביב | הזמנות בטלפון 03-516-7888 ובאתר NG

גבינות, דגים ושמפנייה במסעדת הולה הולה

מסעדת הולה הולה הכשרה משוק הכרמל שנפתחה לפני מספר חודשים בהובלת השף שקד פחימה תציע בערב ט"ו באב ביום חמישי מבחר מנות ספיישל עם דגה טריה וגבינות איכותיות.

בין המנות שיוגשו בתפריט הספיישל תוכלו למצוא שיפוד שווארמה דג על יוגורט-עמבה; טורטליני גבינות ברוטב שמנת כמהין, חמאה צהובה ופרמז'ן; טרטר מוסר ים עם גבינה לבנה, סומק, נענע, עירית וצ'ילי אדום; ברוסקטה עם טונה אדומה, סלסלת עגבניות ואיולי שום; ריזוטו פטריות כמהין ופרמז'ן; פסטה טליאטלה עם פטריות פורטבלו, שום קונפי ערמונים ועוד (57-75 ש"ח).

לצד הארוחה יוגש לכל שולחן בקבוק שמפניה וורדים לאווירה. מלבד אלו תוכלו ללגום קוקטייל מרענן מתפריט הקיץ של הולה הולה.

יחיא קפח 3 תל אביב | הזמנות בטלפון 050-9322445 ובאתר Ola Ola

אהבה דרום אמריקאית במסעדת מקסיקנה

מי שמחפש ארוחה פחות שגרתית ליום האהבה יוכל למצוא אותה רשת המסעדות מקסיקנה שתציע במשך השבוע (7-13.8) ארוחה זוגית רומנטית הכוללת מבחר מאכלים ממקסיקו וקינוח אהבה מפתה לסיום.

ארוחת הספיישל של מקסיקנה לט"ו אב 2022 כוללת מגש עם 3 זוגות טאקוס – פויו, ברבקואה ופסקאדו (עוף, בקר ודג) טוטופוס (טורטיות תירס) עם גוואקמולה. הקינוח הוא סוג של קריצה לשלגון הכי מדובר של קיץ 2022, קראנץ' פיסטוק עם שכבות ג'נואז פטל וקרם וניל וקריספי פייטה פיסטוק ושוקולד לבן.

מחיר הארוחה שתוגש בסניפי מקסיקנה בחולון, תל אביב, פתח תקווה ורחובות יעמוד על 190 ש"ח לזוג

סניפי מקסיקנה בחולון, פתח תקווה, תל אביב ורחובות | הזמנות בטלפון 1-700-500-993 או באתר מקסיקנה

אהבה טבעונית בבית הקפה אנסטסיה

אם בערב רומנטי טבעוני חשקה נפשכם, תוכלו למצוא אותו בבית הקפה הטבעוני אנסטסיה שיציע לכבוד יום האהבה חגיגה זוגית עם 1+1 על כל תפריט האלכוהול כולל בירות מקומיות ללא גלוטן, יינות מיקב אסף וקוקטיילים כמו סופר קולדה עם רום, אננס, חלב קוקוס, ספירולינה כחולה ומייפל או וודקה צ'אי מסאלה עם משקה שיבולת שועל, מייפל ומקל קינמון.

לצד האלכוהול תוכלו לטעום מתפריט האוכל הקבוע של אנסטסיה כמו כריך מקושקשת טופו הידוע; תבשיל קארי עם דלורית וכרובית; פטוצ'יני ברוטב בשמל ועוד.

פרישמן 54 תל אביב | הזמנות בטלפון 03-5290095 או באתר אנסטסיה

שבוע של אהבה בוויסקי בר מוזיאון

בוויסקי בר מוזיאון במתחם שרונה הפופולרי יחגגו שבוע שלם של אהבה עם תפריט ספיישלים וקוקטיילים מפתים.

בין המנות בתפריט לט"ו באב תמצאו פטה כבד עם דובדבני אמרנה, צנוניות, מיקרו אפונה וקרם חמוציות; לב סלומון לצד פירה תפו״א עם קרם חציל שרוף ולב זוקיני על קרם סלק (52-106 ש"ח).

בנוסף יציעו בוויסקי בר קינוח מיוחד לחג האהבה בדמות מוס שוקולד פירותי עם שטרויזל וניל, קולי פטל, טוויל וגלידת וניל (52 ש"ח).

באגף הקוקטיילים תוכלו לטעום את Cini Minies Jack Daniel’s Fire עם ליקר וויסקי-קינמון, תות, ליים, נקטר תפוחים, חמוציות ונענע (48 שקלים).

דוד אלעזר 27, מתחם שרונה תל אביב | הזמנות בטלפון 03-9551105 ובאתר וויסקי בר מוזיאון

קולקציית קוקטיילים חושניים ברוטצ' 64

בבר האוכל החדש בראשון לציון, רוטצ' 64, יציעו לצד מנות בר מושחתות גם קולקציית קוקטיילים מיוחדת ומעוררת לט"ו באב עם משקאות כמו Gold Rush עם ברנדי, פסיפלורה, מיץ תפוחים ולימון; Fever עם ג'ין, פסיפלורה, ליקר ליצ'י, לימונדה ורודה ומיץ לימון וגם קוקטייל Verano עם רום, אפרסק, נקטר מנגו, גליאנו אפריטיבו ומית לימון (48-54 ש"ח).

רוטשילד 64, ראשון לציון | הזמנות בטלפון 077-938-6287 ובאתר רוטצ' 64

אהבה יפנית בקיטו קאטו

במסעדת הסושי הצעירה ברחוב דיזנגוף בתל אביב מציעים לכבוד ט"ו באב קומבינצייה זוגית מיוחדת במחיר של 280 ש"ח וקינוח רומנטי בצורת לבשל הקונדיטורית שיר אזבי על בסיס פטל, ליצ'י וקקאו (54 ש"ח).

דיזנגוף 64, תל אביב | הזמנות בטלפון 03-778-1101 או באתר קיטו קאטו

ארוחת טעימות זוגית במסעדת דלאל

ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל | צילום: אסף קרלה

חוזרים לנווה צדק הרומנטית שלעצמה עם מסעדת דלאל שתגיש לכבוד ט"ו באב 2022 ארוחת טעימות זוגית בת 13 מנות שתוגש בחמישי ובשישי החל מהשעה שש בערב.

בין המנות בתפריט הספיישל תמצאו טארטלט סלק עם לאבנה ומנטה; סרדינים בשמן זית עם בגט קלוי; טרטר בקר עם צנוברים וזעתר; מרק גספצ'יו מלפפונים עם שלג גבינה ועלי חמציץ; אספרגוס עם יוזו וגבינה צ'רקסית; עגבניות עם גבינה מלוחה וקראמבל זיתים; רביולי לובסטר ברוטב בויאבז וקציפת הדרים; ברבוניות פריכות עם ליים ואיולי; לוקוס בחמאה חומה וקרם תירס מתוק; פילה בקר עם כבד אווז ופירה וגם קינוח רומנטי בדמות מילפיי פירות יער עם גנאש פטל וקרם פטיסייר.

מחיר הארוחה הכוללת 2 כוסות שמפניה, מופע לייב ומתנה קטנה הביתה עומד על 328 ש"ח לסועד.

שבזי 10 תל אביב | הזמנות בטלפון 03-5109292 או באתר דלאל

אהבה על הגג במסעדת רופטופ

במסעדת רופטופ על הגג של מלון ממילא יגישו השף המלון אושרי זעפרני ושפית המסעדה סימון שפירו תפריט ספיישלים רומנטי שיוגש בערב יום חמישי.

מול הנוף הפנורמי הירושלמי תוכלו לטעום מנות כמו בר ים עם תבשיל שעועית לבנה, עגבניות, מנגולד ופטרוזיליה; סשימי אינטיאס עם סלסה עגבניות, צלפים, שמן זית ואבקת לימון פרסי; שיפוד נתח קצבים לצד בוקצ'וי, פירה וציר בקר וגם קינוח מרענן בדמות עוגת דבש וגלידת קמומיל עם טוויל שיבולת שועל.

מלון ממילא, ירושלים | הזמנות בטלפון 02-5482230 או באתר מלון ממילא

ט"ו באב מול חומות ירושלים במסעדת ורנדה

מסעדת ורנדה, מסעדת פופ-אפ לחודשי הקיץ שהושקה במלון היוקרתי "מצודת דוד", תציע בערב ט"ו באב מבחר של מנות ספיישל רומנטיות במיוחד.

מול הנוף של חומות העיר העתיקה תוכלו לטעום מנות כמו דג בר ים מאודה ברוטב סויה, ליים, צ'ילי, שומשום קלוי ועשבים ארומטיים וקינוחים כמו מוס ולרונה עם קרמל ג'אנדויה מלוח, קרמו אגוזים וטוויל שוקולד צבעוני.

לצד מנות הספיישל יוגש גם התפריט הקבוע של המסעדה.

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים | הזמנות בטלפון 02-6212396 או באתר מלון מצודת דוד

רול סושי ורוד ומאוהב במסעדת יאוזה

סושי ורוד - Cattaliya Roll במסעדת יאוזה
סושי ורוד – Cattaliya Roll במסעדת יאוזה | צילום: יח"צ

במסעדת יאוזה האסייתית של השף לב יוסף מציעים לכבוד ט"ו באב 2022 את Cattaliya Roll – רול סושי מיוחד צבוע בגוונים של ורוד עם זוקיני בטמפורה, אבוקדו אספרגוס וחסה סלנובה במעטפת אורז סלק, טרטר אינטיאס עם שקדים, עשבי תיבול ואיולי נענע (84 ש"ח).

איינשטיין 10 תל אביב | הזמנות בטלפון 03-6579080 או באתר מסעדת יאוזה

מנות ספיישל חגיגיות במסעדת פומו

במסעדת פומו (POMO) ברמת החייל בתל אביב, יציע שף שחר ברנע לאורך השבוע מבחר מנות ספיישל לכבוד חג האהבה 2022 בליווי קוקטיילים מיוחדים ורומנטיים.

בין השאר תמצאו בתפריט הספיישל סשימי תאנים עם יוגורט נענע, שמן נענע, מיקרו כוסברה, גרידת לימון, צנוברים וצ'ילי; סלט חסה וברי פחם עם לבבות חסה, סלנובה, תאנים, שקדים ובלסמי לבן ועוד (74-78 ש"ח)

לקינוח יציעו את Coni Gelato – גלידוניות תוצרת בית במיוחד ליום האהבה (52 ש"ח). בקוקטיילים תוכלו למצוא את אפרול קולדה עם רום, סירופ קוקוס, נקטר אננס ולימון טרי ועד משקאות מגוונים (58 ש"ח).

מלבד מנות הספיישל תוכלו להזמין גם מהתפריט הקבוע של פומו מבחר של פסטות עבודת יד, פירות ים, דגים, בשרים ועוד.

הברזל 11 תל אביב | הזמנות בטלפון 03-9225320 או באתר מסעדת פומו

ערב של אהבה איטלקית בבר איטליה

באחותה הקטנה של מסעדת פומו, בר איטליה בנתניה יגיש השף שחר ברנע מגוון של מנות ספיישל איטלקיות לט"ו באב 2022 בליווי יין וקוקטיילים מיוחדים.

בין המנות בתפריט הספיישל תמצאו סשימי תאנים עם שמן בזיליקום, בלסמי לבן, קציפת מסקרפונה וצ'ילי; טרטר דג ים עם ויניגרט עגבניות, צ'ילי ושמן בזיליקום; קרפצ'יו אינטיאס עם סלסה ורדה, זרעי עגבניות, פלפל אורפה ושמן זית ועוד (78 ש"ח).

באגף הקוקטיילים תוכלו לטעום רוזה שפריץ עם פרוסקו רוזה, אסט'אפ וקליפת לימון; מוחיטו איטליאנו הוואנה קלאב עם ליקר מלון, סירופ אננס, אנגוסטורה ביטר'ס, נענע ובזיליקום ועוד (52-54 ש"ח)

קהילת צפת 1, נתניה | הזמנות בטלפון 09-7421113 או באתר בר איטליה

חומוס רומנטי באבו דאבי

אם שיא הרומנטיקה בעיניכם זה לרדת על צלחת חומוס, חומוסיית אבו-דאבי נחלצים לעזרתכם עם ארוחה הכוללת שתי מנות חומוס, צ'יפס קטן, פלאפל קטן או כרובית ושתי כוסות יין אדום. מחיר הארוחה הזוגית עומד על 100 שקלים.

קינג ג'ורג' 81, תל אביב | הזמנות בטלפון 03-5259090 או באתר חומוס אבו דאבי\

פיצה לבבית בסה טו פיצה בר

בסה טו פיצה בר בראשון לציון מציעים פיצת קינוח רומנטית במיוחד בצורת לב עם המון קרם מסקרפונה, תותים טריים, פסיפלורה ונענע. הפיצה תוגש באופן חד פעמי בערב ט"ו באב בלבד.

רוטשילד 63, ראשון לציון | הזמנות בטלפון 03-979-9986 או באתר סה טו

אהבה אסייתית זוגית בריבר

רשת המסעדות האסייתיות הוותיקה ריבר תגיש לאורך כל השבוע תפריט טעימות ספיישל מיוחד במסגרתו יוגשו 5 מנות לבחירה.

בין המנות תמצאו סלט לבחירה (ריבר, סום טאם, בנג בנג, עוף תאילנדי); נאמס דף אורז ויאטנמי במילוי עוף, גזר ופטריות שיטאקה; גולדן סיגר אונטריב מפורק עם מחית גזר, צ'ילי, מיקרו אפונה, צנונית וקרם תירס; באן קריספי צ'יקן עם חסה לליק וכרוב סגול; רולים לבחירה ממבחר הסושי של ריבר ועוד.

בנוסף תכלול הארוחה קינוח זוגי ו-2 קוקטיילים. מחיר הארוחה עומד על 340 ש"ח לזוג.

בריבר ימשיכו לחגוג אהבה גם בשבוע הבא עם סדנת סושי זוגית שתתקיים ביום שלישי ה-16/8 בסניף ראשון לציון בה ילמדו המשתתפים את אמנות גלגול הסושי, יכירו את חומרי הגלם היפניים ואת יסודות ההכנה. בסיום הסדנה תערך ארוחה עם מגוון מנות ראשונות, מנות סושי, אלכוהול ועוד במחיר של 700 ש"ח לזוג.

סניפי ריבר ברחבי הארץ | הזמנות בטלפון 6969* או באתר ריבר

ספיישל טפיוקה במינה טומיי

ברשת המסעדות האסייתיות מינה טומיי משיקים לכבוד יום האהבה תפריט עם מנות ספיישל עם פניני טפיוקה.

בין המנות בתפריט הספיישל תמצאו סלט בוסאן עם אטריות שעועית, אצות ווקאמה, פניני טפיוקה, בצל סגול, מלפפון, תפוח עץ, צ'ילי, צנונית, בוטנים גרוסים וכוסברה ברוטב הדרי (46 ש"ח) לצד קינוחים כמו פרדייז טפיוקה עם חלב קוקוס, פניני טפיוקה, פירות העונה, רוטב ליצ'י, מי ורדים, שברי מרנג וסורבה קוקוס (45 ש"ח)

בנוסף תוכלו לטעום משקאות באבל טי קרים עם פניני טפיוקה במבחר טעמים (29 ש"ח).

סניפי מינה טומיי ברחבי הארץ | הזמנות בטלפון 03-633-8183 או באתר מינה טומיי

ניחוחות שום בפיצה האט

רשת הפיצריות הפופולרית פיצה האט תציע ב-11-12/8 בילוי ט"ו באב אלטרנטיבי למי שמעדיפים להישאר בבית מול הנטפליקס עם לחם שום בניחוח חושני במתנה על כל הזמנת מגש פיצה באתר ובאפליקציה.

ארוחת טעימות רומנטית וכשרה במסעדת המקדש

במסעדת המקדש של השף לירן בלו בפתח תקווה יגישו בערב ט"ו באב ארוחת טעימות רומנטית במיוחד הכוללת 3 מנות לבחירה מתפריט הספיישלים, 2 מנות עיקריות, קינוח זוגי, כוס יין ושתייה חמה.

בין המנות בארוחת הטעימות הכשרה תמצאו ספריבס טלה בעישון ארוך עם פירה; טרטר פילה בקר על בריוש קלוי; סשימי טונה עם קרם פונזו ועוד. מחיר הארוחה עומד על 275 ש"ח לסועד.

הפסגות 9, פתח תקווה | הזמנות בטלפון 077-231-1881 או באתר מסעדת המקדש

קוקטיילים וקינוחים של מזקקת Thinkers ו-The Pastry Box

ט"ו באב של מזקקת Thinkers ו-The Pastry Box
ט"ו באב של מזקקת Thinkers ו-The Pastry Box | צילום: יח"צ

מזקקת THINKERS הירושלמית משתפת פעולה עם השף קונדיטורית נורית ציטיאת והפטיסרי הטרי שלה, The Pastry Box שנפתח לפני מספר חודשים בתל אביב בערב רומנטי במיוחד לט"ו באב.

במהלך ערב ט"ו באב, החל מהשעה שבע בערב, יוגשו לזוגות קוקטיילים מעשה ידי מיקסולוג המזקקה, מיכאל פינצ'י בליווי הקינוחים של ציטיאת שנוצרו במיוחד בהתאמה לכל קוקטייל.

מחיר 2 קוקטיילים ומגש של 3 קינוחים יעמוד על 135 ש"ח.

אגריפס 88, ירושלים | הזמנות בטלפון 02-6205550 או באתר המזקקה

משחזרים את "היפיפייה והיחפן" ב-Fat Vinny

רשת המסעדות Fat Vinny תציע מחמישי עד שבת מנה רומנטית במיוחד כמחווה לסצנת הפסטה המיתולוגית בסרט "היפיפייה והיחפן".

המנה המדוברת היא פסטה אמורה סופר סייז לינגוויני עם בזיליקום, צנוברים ופרמזן ברוטב חמאת עגבניות שרי (58 ש"ח). בין הזוללים שיצטלמו עם הפסטה בסגנון הסצינה הידועה וישתפו אותה ברשתות החברתיות, יוגרלו פרסים.

בסניפים בקריות, נתניה, חדרה, חיפה, רגבה, יהוד וכרמיאל | הזמנות באתר

ארוחה זוגית כשרה ורומנטית במסעדת נינה ביאנכה

מסעדת נינה ביאנכה הכשרה בצומת בילו תגיש בערב ט"ו באב (חמישי 11/8) תפריט ספיישל הכולל בריוש חלב וטרשי חמאה חומה, שש מנות פתיחה למרכז השולחן, מנה עיקרית לבחירה וקינוח.

המנות שיוגשו למרכז השולחן הן סלט ים תיכוני עם ירקות חתוכים גס, חלומי, פטה וזעתר; טארטלט במילוי חצילים; טטאקי טונה סביח סטייל; סיגר גבינות, דואה ופיסטוקים עם סלסת עגבניות; ריזוטו פטריות פורצ'יני וכמהין עם פרמזן ואפונה ובריוש ערמונים.

באגף העיקריות תוכלו לבחור בין שווארמה דגים; פיצה ברוטב ביאנקה; קפלצ'ו ברוטב שמנת ובטטה; חריימה כרוב ודניס צלוי ועוד.

לקינוח תוכלו לזלול פחזניות במילוי עוגת גבינה עם קראמבל שוקולד לבן, דיסקיות קראמבל ופרי טרי. מחיר הארוחה עומד על 450 ש"ח לזוג.

בוסי סנט ג'ורג' 9, צומת בילו קרית עקרון | הזמנות בטלפון 08-9480080 או באתר המסעדה

ערב אהבה איטלקי במסעדת פורט לוקאל

מסעדת פורט לוקאל בנמל קיסריה תארח בערב ט"ו באב 2022 ערב איטלקי רומנטי עם מבחר של פסטות עבודת יד ופיצות מבצק מחמצת לרקע הופעה חיה של טרובדור איטלקי.

בין המנות בתפריט תמצאו טורטליני פולנטה בחמאת בזיליקום ויין לבן; קפלצ'ו גבינות עם עגבניות ומסקרפונה; פיצת פולנטה עם ראגו פטריות, מוצרלה ופרמזן( 64-82 ש"ח) וגם קינוחים איטלקיים כמו טירמיסו קלאסי.

בנוסף יציעו בפורט לוקאל דיל זוגי של פוקאצ'ה, 2 מאזות לבחירה ובקבוק יין רוזה ברברה ב-98 ש"ח.

הגן הלאומי נמל קיסריה | הזמנות בטלפון 077-9979794 ובאתר פורט לוקאל ביסטרו

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים
ביסלי Free Style מקסיקני

ביסלי, במבה, תמרים ויין: מוצרים חדשים וכשרים לפסח 2023

חדש על המדף
איך לשרוד את צום יום כיפור בלי קפה

בלי אספרסו: איך לשרוד את צום יום כיפור ללא קפה?

מדריכים וטיפים
טחינה אל ארז

בעלי טחינה אל ארז הביעו תמיכה בלהט"ב ועוררו סערה

חדשות האוכל
5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

ברגע האחרון: 5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

חדשות האוכל