לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בחרנו: 10 מארזי פיקניק שווים להזמנה בוולט

מיזם מארזי הפיקניק של וולט חוזר עם סלים ממסעדות נבחרות שיגיעו לבית, לפארק או לחוף הים. אספנו 10 מארזים שווים במיוחד להזמנה לכל מקום שרק תרצו
סל פיקניק של אנסטסיה
סל פיקניק של אנסטסיה | צילום: יח"צ
שיתוף

וולט מחזירים לאופנה את מארזי הפיקניק שהפכו לפופולריים במיוחד בתקופת הקורונה כשמסעדות נאלצו לסגור שעריהן ומציעה משלוחים של סלי פיקניק מדוגמים ממבחר מסעדות ובתי קפה.

משלוחי מארזי הפיקניק יגיעו אליכם הביתה, לחוף הים, לפארק ולכל מקום אחר ממבחר של מסעדות ובתי קפה בתל אביב ובערים נוספות.

מארזי הפיקניק יהיו זמינים בימי שישי שבת בין השעות 8:00-17:00 בהזמנה מיידית. ניתן גם לרכוש מארזים מראש בהזמנה עתידית.

אספנו מבחר את סלי הפיקניק הכי שווים בתל אביב שאפשר להזמין ממש עכשיו לכל מקום שתרצו דרך וולט.

עוד טעימה: שלגון קראנץ' פיסטוק – עכשיו גם בוולט
מעדניית דליקטסן מגיעה לוולט

10 מארזי פיקניק שווים להזמנה בוולט

פיקניק רומנטי מתחת לעץ

סל פיקניק רומנטי של מתחת לעץ
סל פיקניק רומנטי של מתחת לעץ | צילום: יח"צ

בבית הקפה מתחת לעץ מציעים מארז פיקניק שיגיע עד אליכם הכולל ארטישוק א-לה רומנה בלבנה, כרובית בטחינה, עלי גפן בציזיקי, סלט יווני, מטבל אבוקדו, גבינת שמנת, סלמון מעושן, לחמניית פרצעל, ג'בטת הבית, 2 בייגלים עם חמאה ו-600 מ״ל מיץ תפוזים סחוט במקום

בנוסף מכיל המארז קינוחים כמו קוקיז טריפל שוקלד, קוקיז חמאת בוטנים ונוטלה ומאפה שמרים נוטלה ושוקולד לבן. מחיר המארז – 239 ש"ח. להשיג באתר.

פיקניק בשקית של קונדיטוריית דלאל

בקונדיטוריית דלאל מציעים פיקניק בשקית הכולל 2 לחמ-לות, 5 גבינות שמנת, ירקות טריים, קרואסון חמאה, בייגל קרואסון, חמאה וריבה, מיני מאפים מתוקים, סן-פלגרינו תפוז ומים מינרלים/מוגזים

מחיר מארז הפיקניק של דלאל עומד על 185 ש"ח. להשיג באתר.

עוד טעימה: 5 מסעדות מומלצות בוולט חיפה

פיקניק בראנץ' של 6 במאי

מארז פיקניק של 6 במאי
מארז פיקניק של 6 במאי בוולט | צילום: יח"צ

בבית הקפה 6 במאי מציעים מארז פיקניק בראנץ' מפנק במיוחד הכולל חלת כוסמין, מאפה תרד וגבינת עיזים; גבינת קממבר ומנצ'גו כבשים ולביבות בטטה עם יוגורט ומלפפונים.

עוד תמצאו במארז סביח עם טחינה, חציל, עגבנייה, תפוח אדמה, לימון כבוש וביצה קשה; אבוקדו בלימון ומלח אטלנטי; סלט ביצי חופש עם בצל מקורמל; סלט ירקות עם גרעינים ובולגרית; זיתים אורגניים של נאות סמדר, סחוג תוצרת בית ומוזלי מיוגורט כבשים עם גרנולה ביתית וסילאן.

אם כל זה לא מספיק, המארז כולל גם 2 בקבוקי מיץ לבחירה ומתוקים כמו מאפין בננה שוקולד מריר עם קשיו; מאפין גזר עם תבלינים ואגוזי מלך ועוגיית שוקולד צ'יפס מושחתת.

מחיר המארז עומד על 298.00 ש"ח. הזמנה באתר.

פיקניק קליל של לילוש

בביסטרו השכונתי לילוש מציעים מארז קליל לפיקניק המכיל ‫2 בקבוקי שתיה, כריך חצוי זוגי, פיצוחים וקינוח לבחירה

מחיר מארז הפיקניק של לילוש עומד על 100 ש"ח. להשיג באתר.

פיקניק זוגי של אנסטסיה

סל פיקניק של אנסטסיה
סל פיקניק של אנסטסיה | צילום: יח"צ

בבית הקפה והביסטרו הטבעוני אנסטסיה מציעים סל פיקניק הכולל קיש בצל וכרישה, מקושקשת טופו עם בצל סגול ותרד, סלט ירקות וגבינת פטה, צ'אטני כוסברה, לאבנה קשיו, סלט ביצים מטופו, איולי חמניות, גבינת שמנת זיתים, פטה שקדים, לחמי הבית, עוגת גבינה, מאפין ו-2 כוסות שתייה.

מחירו של מארז הפיקניק של אנסטסיה עומד של 189 ש"ח. הזמנה באתר.

ארוחת בוקר זוגית ברגוע בלחם ושות'

במאפייה והביסטרו לחם ושות' מציעים מספר מארזים לפיקניק לשישי שבת שאפשר להזמין לכל מקום בו אתם נמצאים. בין האופציות תמצאו ארוחת בוקר זוגית ברגוע הכוללת 2 ביצים בשיטת הכנה לבחירה ,טונה, שמנת ,פטה ,מיקס זיתים, מיקס לחמים, ריבה, חמאה סלט ירוק ופעמיים שתיה חמה/קרה.

עוד מציעים בלחם ושות' ארוחת בוקר זוגית מיוחדת הכוללת 2 חביתות מיוחדות (אומלט סלמון עם פטה, פרמזן ובצל ירוק; אומלט עם פטריות, ירוקים ופרמזן ואומלט ירוקים עם זוקיני, בצל ירוק ותרד), מיקס לחמים, 2 לחמניות, 2 סלטי בוקר, טונה, ציזיקי, טחינה, שמנת, מיקס זיתים ו-4 שתייה.

מחירי מארזי הפיקניק של לחם ושות' נעים בין 210 ל-290 ש"ח. להשיג באתר.

פיקניק משפחתי וטבעוני עם משק ברזילי

מארז פיקניק של משק ברזילי
סל פיקניק רומנטי של מתחת לעץ | צילום: יח"צ

במעדניית משק ברזילי הטבעונית מציעים מארז פיקניק משפחתי קטן הכולל כיכר גבינות קשיו קשות, שקית קרקרים כוסמת וגרעינים, 4 לביבות תירס, ציזיקי, סלט, קיש, שני קינוחים ושני משקאות אישיים לבחירה.

למשפחות גדולות או רעבות יותר מציעים במשק ברזילי גם מארז פיקניק משפחתי גדול עם כיכר גבינות קשיו, פסטו, עגבניות מיובשות, קרקרים כוסמת וגרעינים, 9 לביבות תירס אפויות, ציזיקי, קיש גדול, 2 סלטים לבחירה, עוגת פאדג׳ שוקולד ו-4 משקאות לבחירה / בקבוק רוזה קר.

מחירי המארזים עומדים על 215 ש"ח למארז פיקניק משפחתי קטן ו-420 ש"ח למארז פיקניק גדול. להשיג באתר.

מארז פיקניק בריאות של ג'וס אנד מור

בחנות המיצים והשייקים ג'וס אנד מור מציעים מספר מארזי פיקניק ביניהם מארז פיקניק בריאות הכולל ‫1 ליטר מיץ תפוזים, 1 ליטר שייק פירות לבחירה, 2 שוטים בריאות של כורכום, ג׳ינג׳ר ולימון, סלט פירות העונה, 100 גר׳ אגוזי מלך ו-100 גר׳ פקאן מסוכר

מחיר המארז של ג'וס אנד מור עומד על 150 ש"ח. להשיג באתר.

פיקניק שהוא ארוחה מלאה בנלסון

מארזי פיקניק של נלסון
מארזי פיקניק של נלסון | צילום: יח"צ

בקפה ביסטרו נלסון מרמת אביב מציעים סל פיקניק זוגי, ל-4 אנשים או למשפחה. בפיקניק הזוגי לדוגמא תמצאו מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה.

למנה הראשונה תוכלו לבחור בין הום פרייז, צ'יפס מיקס או ראש כרובית; לעיקרית תבחרו בין כנפיים ברוטב צ'ילי, חזה עוף, מוקפץ תאילנדי, שניצל, המבורגר ועוד. לקינוח תוכלו לבחור בין קראק פאי לעוגת גבינה אפויה

במארזים הגדולים יותר יתווספו גם סלטים שונים ומנות מותאמות לילדים. מחירי מארזי הפיקניק של נלסון עומדים על 130-280 ש"ח. להשיג באתר.

פיקניק על החוף עם לאבאיט

בבית הקפה לאבאיט מציעים את Loveat Beach Box, מארז פיקניק הכולל 4 חצאי כריכים לבחירה, 2 משקאות קולד ברו, יין מתחלף, עוגיית שוקולד צ'יפס ועוגיית גרנולה.

בכריכים תוכלו לבחור בין כריך חביתה קלאסי, כריך אבוקדו, כריך סלמון מעושן וכריך טונה. מחיר המארז עומד על 229 ש"ח. להשיג באתר.

עוד במשתתפים במיזם מארזי הפיקניק של וולט: מבחר מארזים עם מאפים, בורקסים, קובנות ובעיקר ג'חנונים לפיקניק של שבת מבורקס רמת אביב, הג'חנון של אמא, הקובנה של מומה, אצל מנש, הג'חנון של סבתא בתיה, בבא סולימן וחצ'אפורי האחית. מחירי המארזים נעים בין 60 ש"ח למארז ג'חנון זוגי ל-300 למארז פיקניק חגיגי עם מבחר מאפים.

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מילקי Winter Box - מארז מילקי לחורף עד הבית עם וולט

Winter Box: מארז מילקי לחורף במשלוח עד הבית

חדש על המדף
שירות המשלוחים של וולט בחיפה

וולט בחיפה: 5 מסעדות מומלצות למשלוח כבר עכשיו

חדשות האוכל
מילקי עד הבית פופ אפ

וולט ושטראוס מציגות: מארז קיץ של מילקי עד הבית

חדשות האוכל
חדש בישראל - וולט מרקט

וולט משיקים את וולט מרקט – שירות משלוחים מהיר מהסופר

חדשות האוכל
רול אפס במשלוח עד הבית דרך וולט

זה קורה: רול אפס עכשיו בוולט עם משלוח עד הבית

חדשות האוכל
מילקי Winter Box - מהדורת 2022 של וולט ושטראוס

חורף מתוק: מארז מילקי Winter Box חוזר עם משלוח עד הבית

חדשות האוכל
מעדניית דליקטסן מגיעים לשירות המשלוחים של וולט

רותי ברודו עד הבית: מעדניית דליקטסן מגיעה לוולט

חדשות האוכל
שלגון קראנץ' פיסטוק בוולט במשלוח עד הבית

שלגון קראנץ' פיסטוק – עכשיו בוולט במשלוח עד הבית

חדש על המדף